دیپلماسی❜ دینی/ تقویم فرهیخت: ۸ تیر ۱۴۰۲، برپایی جشن بزرگ محفلی ها در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری امام رضا(ع) با حضور دو قاری و داور از عراق و سوریه

  • بازدید: ۳۳۱
دینی/ تقویم فرهیخت: ۸ تیر ۱۴۰۲، برپایی جشن بزرگ محفلی ها در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری امام رضا(ع) با حضور دو قاری و داور از عراق و سوریه
ستاد برگزاری محفلی ها

«جشن بزرگ محفلی‌ها» با حضور عوامل برنامه‌ تلویزیونی محفل شبکه سوم سیما هشتم تیرماه در مشهد الرضا برگزار می‌شود. این جشن پنجشنبه هشتم تیرماه با حضور عموم مردم و عوامل این برنامه‌ تلویزیونی در ورزشگاه ۳۰ هزار نفری امام رضا(ع) شهر مشهد برگزار می‌شود.

فراخوان حضور در این مراسم که ساعت ۱۹:۳۰ هشتم تیرماه برپا می‌شود، چندی پیش اعلام شد و بر اساس آن عموم مردم می‌توانند برای ثبت‌نام جهت حضور در این برنامه عدد هشت را به شماره ۳۰۰۰۱۱۷۱ ارسال کنند.

همچنین متقاضیان می‌توانند از طریق لینک پرس‌لاین https://survey.porsline.ir/s/RHGFbCAV علاقه‌مندی خود به حضور در این برنامه را اعلام کنند. مسئولان برگزاری این مراسم اعلام کرد‌ند که پس از قرعه‌کشی پیامک تأیید برای متقاضیان ارسال خواهد شد.

گفتنی است برنامه تلویزیونی محفل، رمضان امسال با محوریت قرآن و در لحظات افطار به روی آنتن شبکه سه سیما رفت. در این برنامه حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا قاسمیان، احمد ابوالقاسمی، حامد شاکرنژاد، رضوان درویش از کشور سوریه و حسنین الحلو از کشور عراق به عنوان میزبان حضور داشتند.

طبق اعلام ستاد برگزاری جشن بزرگ "محفلی‌ها"، با توجه به استقبال گسترده از این جشن و محدودیت ظرفیت میزبانی، صرفا افراد دارای کارت و پیامک دعوت، امکان حضور در برنامه را خواهند داشت.

خبر تکمیلی: ۵۰ هزار تقاضا برای حضور در جشن بزرگ "محفلی‌ها"

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، جشن بزرگ محفلی‌ها همزمان با عید سعید قربان، از ساعت 19:30 روز عید در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد مقدس برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام ستاد برگزاری مراسم، 49 هزار و 228 هزار نفر برای شرکت در این جشن ثبت‌نام کرده‌اند که با توجه به ظرفیت 30 هزار نفری ورزشگاه، امکان میزبانی از تمامی علاقه‌مندان وجود نخواهد داشت.

بر همین اساس، به منظور رعایت نظم مراسم، صرفا ثبت‌نام شدگانی که دارای کارت ورود و پیامک تاییدیه از سامانه 30001171 باشند اجازه ورود به ورزشگاه را خواهند داشت.

ساعت ورود ثبت‌نام کنندگان از ساعت 18 تا 19:30 خواهد بود و پس از آغاز جشن، درهای ورودی بسته خواهد شد. این جشن مردمی، یکی از باشکوه‌‌ترین جشن‌های عید سعید قربان در کشور خواهد بود که با حضور داوران برنامه قرآنی محفل و سایر چهره های قرآنی، هنری و ورزشی در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

رونمایی از سرود ویژه عید غدیر، همخوانی سرود امام رضایی "بابارضا" و آیتم‌های متنوع و جذاب، از جمله بخش‌های پیش‌بینی شده برای برپایی جشن بزرگ محفلی‌هاست که شب خاطره‌انگیزی را برای حاضران در مراسم رقم خواهد زد.

اندیشکده ی بین المللی فرهیخت به سهم خود از مساعی همه ی دست اندرکاران برپایی این مراسم جشن زیبا، معنوی و مصداق بارز شادی حلال، تشکر و قدردانی می کند.

:: لینک کوتاه مطلب :: farhikhtt.ir/post/3315


Share
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.


تارنمای فرهیخت

آمارها و بازدیدها